Cateodata am senzatia ca cer prea mult de la RDS, ca sunt atat de idioti incar o cerere care sa se masoare in ohm sau o kestie de bun simtz de genul.. nu poate sa dureze 3 ore o sincronizare de modem si nu vad de ce trebuie sa astept 20 pana sa va sesizati.
MOTO Echipa tehnica RDS: "orice problema care nu se rezolva de la sine in 2 zile nu merita sa ne apucam de ea"
Nu e ploaie fara soare si om care sa nu dea o spaga.
Pentru ca modemul meu se mai desincroniza, am cerut celor de la RDS sa imi schimbe modemul sau sa imi puna un atenuator inaintea modemului ca sa mai calmeze sau potenteze ohmi.
A durat 5 ore ca sa fie iar totul ok dupa ce am avut marele noroc ca sa dau in command centerul lor de un tip care avea IQ de administrator RDS si care s-a gandit sa controleze si MAC modemului nou .. ca poate maimutza care a condus opel pana la mine la usa nu stia sa citeasca decat semnele de circulatie si cu putin noroc distingea rosu de verde fie si dupa pozitia becurilor pe stalpul de la semafor.
S-a rezolvat, deja m-am saturat, am zis ca nu ma mai plang in viatza mea de RDS, ca nu le mai cer in viatza mea nimic si sa imi bag pula in ei, imi fac jehne.cz si sa vezi atunci tacerea mielor.
Distractiv este ca la un moment dat mi-a fost reprosat ca nu am dat nimic si ca de aia nu a mers treaba din prima. Asta a fost partea geniala ...