ca o floricica eram eu pe e45 la ora 6:05 si multzumeam ficarui autovehicul care trecea pe langa mine ca freaca aerul si il incalzeste. afara, un cancer de nedescris. la 6:30 eram pe felie, faceam o schimbare.. toata viata mi-a placut sa fac schimbari.. acum sunt programate. minunat. pe vremuri schimbarile erau proportionale cu suprafatza de par care acopera fatza si lungimea firelor.
pe la 8:15 apare si nico sa imi strice ziua .. am de facut 2 rapoarte si nu eram pregatit psihologic, eram in tiket mode.
le fac la oferta, desi pe unul nu il stiam am zis ca le umplu de sange. primul raport, cunoscut, merge repede pana la 8:30, iar al doilea, ca prin minune, se termina mai repede decat ma asteptam, la 8:50. aveau amandoua termen limita la 9:00.
andrej, care a lucrat in shadow mode cu mine toata saptamana trecuta, nu a rezistat nervos si a plecat de langa mine ca sa ma lase sa lupt parte in parte cu serverul. (asta apropo de ce spunea cristian tudor popescu despre avioanele noastre mig21 .. gen "cum sa mergem noi cu migurile in serbia? pai ii incurcam pe americani cu pocnitorile astea care cad una pe zi") la un moment dat am spus .. "gata" si angrej a fost ceva de genu "pe bune ?".
dupa care am servit o ciocolata calda si m-am intors la strung. ma opreste nico, imi doream sa fie ceva off-work. si NOROC! este .. vrea sa isi cumpere un zoom. il pacalesc sa isi ia un 135-400 nu un 70-300. ca pretz e de la simplu la dublu si ca sa il motivez .. "stiu ca lucrezi pentru natek, dar iti vinzi masina si ramai si cu bani de husa pentru obiectiv".
asa faceam eu cand spargeam 5-600 euro pe ceva ce pica apoi in geanta foto .. ziceam .. astea sunt rotzile de la BMW sau .. asta e un motor nou, asta e BMW, si asa mai departe .. ce BMW meu. azi l-am salutat pe cosmin cu un "pupatzi-as doispele de dupa V", rade de atunci. POWERED by BMW. cand au trecut de la productia de motoare pentru avion (apropo, bmw zbura tur-retur, de cateva ori pe zi, peste canalul manecii acum vreo 50 ani), la productia de motoare pentru masina (le-a fost interzis sa mai faca propulsoare pentru aviatie in clipa in care le-au furat rusii ceasurile de bord), singura chestie cu care nu s-au inteles din prima a fost cutia de viteze si farurile. DAR daca te uiti acum la un 645cupe ai senzatia ca totusi au trecut peste pasa proasta si au gasit calea de mijloc.
lui Nico, ii spun ca daca are kef sa mearga la campionatul mondial (un meci la CM este si pe TO Do listul meu de anul viitor), atunci un 400mm pe trepied o sa faca totzi banii. si incep sa ii spun de frustrarile mele din delta unde lipsea acel 400mm desi aveam un 300mm foarte ascultator. ii zic chiar ca il invit in delta, doar ca sa inteleaga ca a ales ce trebuie