Wednesday, May 26. 2010
se dovedeste practic prin reprezentanti de frunce precum boc si ciorbea dar mai ales vecinul lu mama de bloc de la etajul patru ca in romania prostii nu sunt in moldova ci provin in marea lor parte din cluj si imprejurimi.
legat de fecioare, ca zodie, spiritul critic si autocritic se rasfrange asupra celorlalti precum bomba la hieroshima si nagasaki. nu pot sa mor cu secretul ca, ca specie zodiacala - fecioara, am trait placutul repros gen: vorbesti exact ca tata (si el fecioara), aceleasi cuvinte, nu se poate. tu le stii pe toate, bine nu numai tu .. si el. voi le stiti pe toate, restul sunt toti niste prosti.
au fost momente de extaz, aceasta demitizare a mea, acest eu care nu sunt numai eu pe planeta asa mai ...
acel voi le stiti pe toate a devenit brusc insasi dovada faptului ca le stim pe toate, daca e unul care le stie si le face pe toate se cheama basescu, dar daca sunt mai multi .. aia sunt fecioarele frate.
si aia care fac parte din zodie trebuie sa se simta mai barbatzi si mai normali ca restul animalelor din zodiac, etc.
am recomandat ca orice om normal deci persoanei respective sa nu o mai arda cu fecioare si sa treaca si ea la alte zodii mai de apa.
Tuesday, May 25. 2010
faza misto e ca apar si eu in clipul asta ... la 2:46
sarmalele au inviat, e adevarat ca am fost la un concert al lor si un pustiulica care epata consumand o bere la bar s-a dovedit a fi noul chitarist al formatiei, dar in fine. dupa multi ani canta iarasi!
deci treaba s-a schimbat cu ei, au si o tipa care e la voce (sau cel putzin in seara in care am fost eu era).
sunt incantat.
au pagina de web cu blog, sunt pe facebook activi si au si ceva pe tweeter. iar pe youtube au inceput sa isi puna singuri clipurile online.
ASTFEL, la vreo nu zece dar 8 sigur ani de cand a rulat acest clip pe TV am ales si eu sa il vad. stiam de la multa lume ca sunt in el, mi-au spus colegi de la job, prieteni, tovarasi, amici, etc.
UN alt lucru facut la momentul potrivit. NUMAI bine !
renault, fabricantul de masini de duzina, are doua reclame in rulare pe TV.
una este cu un tip care alege un cazan mare si negru nu pentru ca ar avea familie, copii nerecunoscuti sau ar vrea sa isi care singur materialele pentru cavou ci pentru asa vrea el.. mare frate, si renaul la doua mii si zece ani de la moartea mantuitorului a reusit performantza sa faca o masina mare.
a doua reclama este minunata intr-un contrast izbitor cu prima, mai ales daca se nimeresc una dupa alta, in care tot renault ne explica ca mare nu e bine, ecologic e bine si cum ei se gandesc la tot ce nu se gandea arogantul ala care cumpara masina din prima reclama adica la copii, la mediu, bineinteles la sanatatea carnii de labie si cum fac ei cea mai electrica masina ca sa fie flower power pe planeta pana la prima ciocnire cu un asteroid.
si te intreb... au lucrat oare cu aceeasi agentie ? si odata aia erau a doua zi dupa salariu si altadata erau a doua zi dupa o iesire in padure la ciuperci si injectabile ?
Modell: 220 D /8 W115 D 22, Bm. 115.110
Produktionszeit: (07/1967 Vorserie) Januar 1968 bis Dezember 1976 (220 D lang 1968 bis 1973)
Motor: Reihen-4-Zylinder. Diesel OM 615.912
Bohrung x Hub: 87 / 92,4 mm
Hubraum: 2197 cm³
PS (kW): bei n/min 60(44) bei 4200/min
Drehmoment DIN Nm/1/min: 126 / 2400
Höchstdrehzahl U/min: 5400
Kurbelwellenlagerung: 5-fach
Kraftstoffaufbereitung: Vorkammereinspritzung Bosch 4-Stempel-Einspritzpumpe
Verdichtung: 21,0
Ventile Steuerung: 1 obenliegende Nockenwelle (ohc)
Batterie: 12 V 88Ah
Kühlmittelmenge: 10,6 Liter
Getriebe mechanisches: 4-Gang-Getriebe (220 D lang - automatisches 4-Gang-Getriebe)
Übersetzung Getriebe mech. (Hinterachse) i = 3,9 / 2,3 / 1,41 / 1 (3,92)
Übersetzung Getriebe aut. (Hinterachse) i = 3,9 / 2,39 / 1,46 / 1 (3,92) (lang 4,08)
Lenkung: Kugelumlauflenkung
Bremsen: hydraulische 2-Kreis-Vierrad-Scheibenbremsen (Ate-Dunlop)
Bereifung: 175 SR 14 (220 D lang 185 HR 15)
Gesamtabmessung: 4680 x 1770 x 1440 (220 D lang 5335 x 1786 x 1438 mm)
Fahrleistungen ( ) = Automaticgetriebe
Beschleunigung 0-100**: 28,1 (29,1) (lang 30,0)
Höchstgeschwindigkeit**: 135 (130) km/h (lang 132)
Verbrauch DIN 70 030**: 8,5 l
Kraftstofftank (Füllmenge in l): 65 l
Leergewicht**: 1.375 kg (lang 1.545 kg)
Zulässiges Gesamtgewicht**: 1.895 kg (lang 2.190 kg)
Zuladung: 520 kg (lang 645 kg)
Anhängegewicht gebremst**: 1.200 kg
Anhängegewicht ungebremst**: 725 kg
Wendekreis: 10,85 m (bei Servolenkung 11,0 m) (lang 13,10, bei Servolenkung 13,20)
produzierte Stückzahlen : 412.829 Einheiten 2.397 Fahrgestelle (lang 4.027 Einheiten 1.087 Fahrgestelle)
* Basisgewicht, erhöht sich um Sonderausstattungen
** Werksangaben DIN 70 030 = Ermittelt bei 3/4 der Höchstgeschwindigkeit, maximal 110 km/h, unter Zuschlag von 10%
|