Friday, November 23. 2012
No more tears, my heart is dry
I don't laugh and I don't cry
I don't think about you all the time
But when I do – I wonder why
You have to go out of my door
And leave just like you did before
I know I said that I was sure
But rich men can't imagine poor.
One day baby, we'll be old
Oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told
Little me and little you
Kept doing all the things they do
They never really think it through
Like I can never think you're true
Here I go again – the blame
The guilt, the pain, the hurt, the shame
The founding fathers of our plane
That's stuck in heavy clouds of rain.
One day baby, we'll be old
Oh baby, we'll be old
And think of all the storïes that we could have told.
animalul ala de dx, la pretz cat un logan full option, la calitati ca un subaru wrx in anul cand au castigat ultima oara wrc-ul, este o bestie.
pozele facute la lansarea de acum 2 zile sunt facute cu iso 10.000 si 8.000, iar una din ele, care nu e asa de clara in rezolutie mica (jpg sucks) se vedea atat de bine scrisul incat puteai sa il citesti, ziceai ca am facut o copie xerox a paginii. si zgomot nu gasesti, asta e genial ca nu ai la digital in 8000 zgomot nici cat era pe film in 800 developat cu substantze noi.
si sunt un fan al diafragmei 2.8, felul in care au asezat japonezii aia lentilele in obiectivul 24-70 este de nepretzuit.
pretzul materialelor, al manoperiei, al r&d sunt prea mici pentru ce au facut japonezii la sfarsitul zilei.
ma simt norocos ca am inceput sa bag bani in magariile astea acum la fel cat de norocos ma simt ca am tras cu toate aparatele si lentilele pe care le-am avut pana acum.
mi-e dor sa ma dau cu minilica
am condus un renou pe spatele caruia scrie RS, si cum m-am mai dat pe asa ceva in trecut am zis, ia uite, hai sa vedem ce tehnologii au bagat astia in motor in ultimii ani.
si recunosc ca era diesel, adica avea cuplu, in ziua de azi nu poti sa te mai superi ca o masina sport e diesel, 80% din masini au motoare ce acum 20 ani faceau cinste doar tractoarelor si combinelor.
si am fost placut surprins ca pedala de acceleratie are un opritor, dar daca apesi mai tare pe ea, se duce mai departe si masina si mai departe.
a fost foarte tare sa gasesc aceast feature, mai ales ca ownerul care o avea deja de vreo luna nu se prinsese inca de faza.
iar la stabilitate, acest demn urmas al lui renault 11, sta foarte bine, daca nu ma trada bordul digital pe care viteza este scrisa cu cifre ca pentru miopi puteam sa ma mai tzin cu vreo 200 dupa un tuareg v6, fara ca vreo vibratie sau zgomot al motorului sau suierat al aerului pe la usi sa ma dea de gol.